• Senaste nytt på merförsäljningshyllorna

    Som egenföretagare inom frisör/styling-branschen vet du hur viktigt det är med all merförsäljning som sker i salongen. Bästa sättet att öka på försäljningen är självfallet att marknadsföra sig med de bästa och mest populära produkterna kunderna vill ha. Kunder är till att börja med otroligt mycket mer petiga med vad de får hos salongerna idag än för 20-25 år sedan tack vare all den media vi har tillgång till idag. Vi påverkas av allt från tv, radio och internetrelaterad media, via internet är det till stor del platser som YouTube som har en enormt kraftig genomslagskraft till och med då det handlar om hårprodukter. För att vara säker på att ha de senaste nyheterna från toppmärken som till exempel Tigi är det bra att ha en helhetsleverantör som warehouse.no som har detta här http://www.warehouse.no/produkter/tigi.

    Med en leverantör som har allt behöver du lägga minimalt med tid på produktsökningar, du får en fraktkostnad eller ingen alls och bara toppmärken att arbeta med som kunderna också känner till och vill ha. Det finns pengar att spara på detta helt klart och det är också mycket lättare att få kunder att handla om du har de senaste produkterna på marknaden. Om du mot förmodan inte sökt tidigare på YouTube när det gäller dessa märken som warehouse.no arbetar med kommer du säkerligen bli lite chockad över hur många det är som recenserar de senaste produkterna men också deras egna favoriter som fortfarande säljs. Lägg i en högre växel och öka merförsäljningen.

    Categories: Övrigt